OSALEMISE TINGIMUSED
Üldinfo:
Kampaania eesmärk: tutvustada Hiiumaad kui külastuskohta
Kampaania korraldaja: Kampaania korraldavad Hiiumaa arenduskeskus ja Hiiumaa turismiklaster koostöös Hiiumaa turismiettevõtjatega; tegemist on alla 10 000 euro suuruse võidufondiga meelelahutusliku tarbijamänguga TTA juhendi mõistes.
Kampaania nimi: Esimest korda Hiiumaal
Kampaania periood: 8.-30. mai 2025
Kampaania info: avaldatakse koduleheküljel hiiumaa.ee, reklaamides ning sotsiaalmeediapostitustes, lisainfo aadressilt hiiumaa@hiiumaa.ee
Kampaania auhind: Reis Hiiumaale koos majutuse, toitlustuse, ekskursioonide ja meelelahutusega kuni 5-liikmelisele perekonnale vastavalt Lisa 1 kirjeldusele. Auhind on mitterahaline, seda ei saa rahas välja võtta ning ei ole lubatud selle edasi andmine teistele, kui algses loosimistaotluses märgitud perekond.
Kampaania reeglid:
1. Loosimises osalemiseks tuleb täita ankeet aadressil https://bit.ly/EsimestKordaHiiumaal2025. ning vastata ausalt esitatud küsimustele eelkõige selle kohta, kas keegi seltskonna liikmetest on varem Hiiumaal käinud.
2. Loosimises osalev seltskond võib koosneda maksimaalselt kuni 5-liikmelisest perekonnast. Tegemist võib olla mistahes samasse perekonda kuuluvate sugulus- või hõimlussidemeid või partnerlussuhteid omava osalejate kooslusega - vanaema-vanaisa-tädid-onud-nõbud vms.
3. Auhinnareisil osalejad annavad nõusoleku, et neist võib reisi jooksul teha pilte, videot ning muid salvestusi ning kasutada kogutud materjali Hiiumaa tutvustustegevuses, tingimusel, et tehtavad fotod on sündsad ning ei näita Hiiumaa sihtkohti ega reisil osalejaid sobimatus situatsioonis või olukorras.
4. Auhinnareisil osalejad tagavad ise oma transpordivahendi ja transpordi saarele ning saarel.
5. Võitja loosimise korraldab Hiiumaa turismiklaster e-registreerumisvormi kaudu saadetud ning nõuetekohaseks tunnistatud osalemisavalduste vahel 5. juunil 2025.
6. Loosimiskomisjon on 3-liikmeline ning sellesse kuuluvad Hiiumaa arenduskeskuse, Hiiumaa turismiklastri ja Hiiumaa turismiettevõtjate esindajad. Loosimiskomisjon võib eemaldada loosimiselt osaleja, kelle suhtes on põhjendatud kahtlus, et osalusavalduses on esitatud valeinfot varasema Hiiumaal viibimise kohta.
7. Võitjaga võetakse ühendust ühe tööpäeva jooksul pärast loosimist ning võitja avaldatakse kodulehel hiiumaa.ee ning Hiiumaa sotsiaalmeediakanalites.
8. Juhul, kui võitjaga ei õnnestu 5 tööpäeva jooksul ühendust saada, on korraldajal õigus korraldada järgmine loosimine ilma eelmist võitjat kaasamata ning anda auhind järgmise loosimise võitjale.
9. Korraldaja tasub võidusummalt kingituse tulumaksu tulumaksuseaduse § 49 lg 1 kohaselt.
Lisa 1. AUHINNA PAKETT
Auhind sisaldab kuni 5-le inimesele:
1. Parvlaevapiletid Rohuküla-Heltermaa-Rohuküla
2. Majutus 2-ks ööks
3. 2 hommikusööki, 2 lõunasööki ja 2 öhtusööki
4. Ringsõitu Hiiumaal koos giidiga
5. Tegevusi saarel, vähemalt 5 atraktsiooni
Paketis mitte loetletud kulud jäävad auhinna võitja enda kanda.
LISA 2. Osalemisankeet
1. Perekonna või seltskonna nimi (ei pea olema tegelik perekonnanimi)
2. Kontaktisik ja kontaktandmed
3. Kõigi osalejate täisnimed ja sünniajad
4. Kinnitus, et ükski seltskonna liikmetest ei ole varem Hiiumaal viibinud
5. Põhjused, miks seltskonna liikmed ei ole varem Hiiumaal käinud
6. Kirjeldus, mida seltskond Hiiumaa-reisilt ootab ja mis kohti tahaks külastada
7. Kinnitus, et neist auhinnareisi jooksul tehtud pilte võib kasutada Hiiumaa turundusmaterjalides.
8. Kinnitus, et osalejad on tutvunud ja täidavad kampaania reegleid, s.h. täiendavad reeglid ja lahtiütlemised.
LISA 3. Täiendavad tingimused ja lahtiütlemised
1. Kampaania näol on tegemist meelelahutusliku tarbimismänguga, mille auhind kuulub maksustamisele kingitusena tulumaksu tulumaksuseaduse § 49 lg 1 kohaselt, maksu tasub korraldaja.
2. Auhind antakse võitjale üle sellisena „nagu on“. Võimalikud pretensioonid teenuse tähtaegade, kvaliteedi ja muude tingimuste erinevuse üle kampaania reklaamides esitletutest ei kuulu arutelule.
3. Osalejad võtavad osalemisankeedi täitmise ja saatmisega ise täieliku vastutuse kõigi reisiga kaasnevate riskide ja ohtude realiseerumise korral, sealhulgas oma tervise, liiklusvahendi kasutamise, atraktsioonidel osalemise, suplemise ja muude puhkusetegevuste puhul, samuti toitumuslikest ja muudest erivajadustest tulenevate riskide puhul.
4. Korraldaja ei vastuta auhinna vastu võtmise ja kasutamise käigus tekkida võivate materiaalsete ega mittemateriaalsete kahjude eest.
https://www.ttja.ee/sites/default/files/documents/2021-04/juhend_meelelahutuslike_tarbijamangude_ja_alla_10_000_euro_suuruse_voidufondiga_kaubanduslike_loteriide_korraldamiseks.pdf
Kampaania statuut on kinnitatud Hiiumaa turismiklastri juhi poolt 8. mail 2025