Koolitus “ChatGPT turunduses ja igapäevatöös”
T, 10. september - 10:00 - 16:00
AI ja ChatGPT on muutmas meie kõigi igapäevatööd. Kuidas seda aga ära kasutada ettevõtte tegevusi tehes? Sellest koolitusel räägime.
ChatGPT aitab sind sisu loomisel, sotsiaalmeedia postituste ettevalmistamisel, e-kirjade koostamisel, Exceli valemite loomisel, programmeerimises, veebilehtede arendamisel, klienditeeninduses ja paljudes teistes valdkondades. AI abil vähendad aega ja vaeva, mida nende ülesannete täitmine nõuab. Samuti muudab see suhtlemise ja koostöö kiiremaks, tõhusamaks ja paindlikumaks, pakkudes samal ajal väärtuslikku tuge ja nõuandeid erinevates olukordades.
- Efektiivsem töö: õpid kasutama ChatGPT-d ülesannetes, mis võimaldab oma aega säästa ja keskenduda tähtsamatele ülesannetele. ChatGPT kasutamine valdkondades nagu dokumentide mallide loomine, meilipõhjade koostamine ja standardprotseduuride loomine, aitab vältida vigu ja parandada töö kvaliteeti.
- Turundus: ChatGPT on turunduses asendamatu. Sotsiaalmeedia haldamine, postitused ja kommentaarid. Veebilehe sisu, artiklid, tooted, teenused, KKK ja muu materjal, mis vajab regulaarset uuendamis. Uudiskirjade koostamine ja saatmine. Reklaamid Google otsingus, Facebookis ja teistes kanalites
- Klienditeenindus: ChatGPT aitab muuta efektiivsemaks kliendipäringutega tegelemise, mis vabastab aega teiste ülesannete jaoks.
- Kommunikatsioon: ChatGPT saab aidata e-kirjadele vastamisel, luues vastuseid tavalistele küsimustele ning jättes sulle rohkem aega kiireloomuliste ülesannete täitmiseks. Loo kirjade mallid, mis aitavad sul päringutele kiiremini vastata.
- Tööprotseduuride standardiseerimine: Räägime ChatGPT abil erinevate tööülesannete standardsete tööprotseduuride loomisest organisatsioonis. See aitab vähendada vigu keerukates töölõikudes ja aitab uutel töötajatel kiiremin hoo sisse saada.
- Tehniline abi: Kuidas kasutada ChatGPT-d keerukamate tabelarvutuse funktsioonide kasutamiseks, kodulehe haldamiseks ja meiliturunduse tarkvara kasutamiseks.
𝐌𝐢𝐥𝐥𝐚𝐥? 10. september 2024 kell 10.00 – 16.00
𝐊𝐮𝐬? Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruumis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.
𝐊𝐮𝐬? Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruumis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.
Registreerimise tähtaeg 03.09.2024. Osalejate arv on piiratud.
𝐏𝐚𝐧𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧: https://forms.office.com/e/wSaeisLA8C
𝐏𝐚𝐧𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧: https://forms.office.com/e/wSaeisLA8C
Osalustasu 65€ (lisandub käibemaks)
Tasumine arve alusel ettenähtud tähtajaks.
Tasumine arve alusel ettenähtud tähtajaks.
* Koolituse kogumaksumus on 2180.- + km, millest 65.- + km on omaosalus osaleja kohta
𝐊𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚 – 𝐏𝐫𝐢𝐢𝐭 𝐊𝐚𝐥𝐥𝐚𝐬
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg, kes on korraldanud ja läbi viinud üle 700 turunduse ja ettevõtlusega seotud koolituse, seminari ja konverentsi nii eesti kui ka inglise keeles. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996 ja tema igapäevatöö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub. Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”
______________________________
𝗞𝗼𝗿𝗿𝗮𝗹𝗱𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg, kes on korraldanud ja läbi viinud üle 700 turunduse ja ettevõtlusega seotud koolituse, seminari ja konverentsi nii eesti kui ka inglise keeles. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996 ja tema igapäevatöö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub. Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”
______________________________
𝗞𝗼𝗿𝗿𝗮𝗹𝗱𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee
Aeg
T, 10. september - 10:00 - 16:00
Hind
65€