Külalislahke klienditeeninduse koolitus
Wed, 17. May, 2023 - 10:00 - 16:30
Meie klienditeenindaja on oma ettevõtte ning Hiiumaa esindaja ja visiitkaart. Klienditeenindajate panusest sõltub, milline on külastaja elamus, kas ta soovitab Hiiumaad tuttavatele ja soovib siia tagasi tulla.
𝟏𝟕. 𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐭𝐨𝐢𝐦𝐮𝐛 𝐇𝐢𝐢𝐮𝐦𝐚𝐚 𝐭𝐮𝐫𝐢𝐬𝐦𝐢𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐥𝐞𝐢𝐝𝐦𝐢𝐬𝐞𝐥𝐞 𝐣𝐚 𝐤ü𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐥𝐚𝐡𝐤𝐞𝐥𝐞 𝐤𝐥𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐭𝐞𝐞𝐧𝐢𝐧𝐝𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐞𝐧𝐝𝐮𝐯 𝐤𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐮𝐬. Räägime, millist infot Hiiumaa kohta enim küsitakse ja püüame üheskoos neile vastused otsida. Samuti tutvustame erinevaid Hiiumaaga seotud materjale ja kust infot leida. Seejärel keskendume sellele, kuidas klienditeenindajana erakordset kliendikogemust luua.
- 𝗠𝗶𝗹𝗹𝗮𝗹? 17.05.2023 kell 10.00 – 16.30
- 𝗞𝘂𝘀? Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruumis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.
𝐎𝐬𝐚𝐥𝐞𝐣𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐫𝐯 𝟏𝟐. Osalejad valitakse vastavalt registreerimisvormil välja toodud osalemise põhjustele ja motivatsioonile.
𝐑𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐭ä𝐡𝐭𝐚𝐞𝐠 𝟎𝟓.𝟎𝟓.𝟐𝟎𝟐𝟑.
𝗥𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗲𝗲𝗿𝘂 𝗸𝗼𝗼𝗹𝗶𝘁𝘂𝘀𝗲𝗹𝗲 𝘀𝗶𝗶𝗻: https://forms.office.com/e/WCPVhx70zp
𝐑𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐭ä𝐡𝐭𝐚𝐞𝐠 𝟎𝟓.𝟎𝟓.𝟐𝟎𝟐𝟑.
𝗥𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗲𝗲𝗿𝘂 𝗸𝗼𝗼𝗹𝗶𝘁𝘂𝘀𝗲𝗹𝗲 𝘀𝗶𝗶𝗻: https://forms.office.com/e/WCPVhx70zp
𝐎𝐬𝐚𝐥𝐮𝐬𝐭𝐚𝐬𝐮
30€+km ja Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 15€+km
Tasumine arvega või kaardimaksega kohapeal (NB! sularahas tasuda ei saa).
30€+km ja Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 15€+km
Tasumine arvega või kaardimaksega kohapeal (NB! sularahas tasuda ei saa).
𝐊Ä𝐒𝐈𝐓𝐋𝐔𝐒𝐄𝐋𝐄 𝐓𝐔𝐋𝐄𝐕𝐀𝐃 𝐓𝐄𝐄𝐌𝐀𝐃
𝐓𝐔𝐍𝐍𝐄 𝐇𝐈𝐈𝐔𝐌𝐀𝐀𝐃: Kristel Üksvärav, Hiiumaa turismiklastri juht
Räägime erinevatest Hiiumaaga seotud infokanalitest sh. hiiumaa.ee veebileht. Saame teada, mida turismiinfost peamiselt küsitakse ja kust leida külastajate küsimustele vastuseid.
Räägime erinevatest Hiiumaaga seotud infokanalitest sh. hiiumaa.ee veebileht. Saame teada, mida turismiinfost peamiselt küsitakse ja kust leida külastajate küsimustele vastuseid.
𝐊𝐋𝐈𝐄𝐍𝐃𝐈𝐓𝐄𝐄𝐍𝐈𝐍𝐃𝐔𝐒: Ege Riitsalu, Olde Hansa restorani endine teenindusjuht, Karusselli puhveti üks loojatest ning psühholoogiline nõustaja ja terapeut
Klienditeenindaja on oma ettevõtte esindaja ja visiitkaart. Tal on otsene kontakt külalisega. Seega on külalislahkuse mõistmine ja edendamine eriti oluline. Külalislahkus on see eriline “miski” mis tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust loob. Koolitusel õpid praktilisi ja koheselt rakendatavaid oskuseid külalislahke elamuse loomiseks!
Klienditeenindaja on oma ettevõtte esindaja ja visiitkaart. Tal on otsene kontakt külalisega. Seega on külalislahkuse mõistmine ja edendamine eriti oluline. Külalislahkus on see eriline “miski” mis tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust loob. Koolitusel õpid praktilisi ja koheselt rakendatavaid oskuseid külalislahke elamuse loomiseks!
𝐊𝐎𝐎𝐋𝐈𝐓𝐔𝐒𝐄 𝐓𝐔𝐋𝐄𝐌𝐔𝐒𝐄𝐋 𝐎𝐒𝐀𝐋𝐄𝐉𝐀 𝐎𝐒𝐊𝐀𝐁:
- leida vastuseid Hiiumaad puudutavatele küsimustele;
- oskab navigeerida hiiumaa.ee lehel;
- mõista sügavamalt külalislahkuse olemust;
- kujundada veelgi paremaid külalislahkuse hoiakuid;
- luua igast kokkupuutest külalislahke elamuse;
- mõista erinevaid klienditüüpe;
- luua kliendiga väga head ja külalislahket suhet;
- lahendada keerulisi olukordi;
- oskab hoida ennast ja oma tiimi liikmeid;
- mõista ja kujundada klienditeekonda ja külalislahkust;
- leida ning hoida töökirge ja -sära;
𝐌𝐢𝐤𝐬 𝐨𝐧 𝐤ü𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐥𝐚𝐡𝐤𝐮𝐬 𝐨𝐥𝐮𝐥𝐢𝐧𝐞?
Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.
Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.
Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.
Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.
Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.
Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.
NB! Koolitus toimub grupi täitumisel. Kohtade arv on piiratud. Koolitust pildistatakse.
______________________________
𝗞𝗼𝗿𝗿𝗮𝗹𝗱𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee
𝘒𝘰𝘰𝘭𝘪𝘵𝘶𝘴 𝘵𝘰𝘪𝘮𝘶𝘣 𝘏𝘪𝘪𝘶𝘮𝘢𝘢 𝘗𝘈𝘛𝘌𝘌 𝘱𝘳𝘰𝘨𝘳𝘢𝘮𝘮𝘪 𝘳𝘢𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘳𝘢𝘩𝘢𝘴𝘵𝘢𝘵𝘶𝘥 𝘌𝘶𝘳𝘰𝘰𝘱𝘢 𝘙𝘦𝘨𝘪𝘰𝘯𝘢𝘢𝘭𝘢𝘳𝘦𝘯𝘨𝘶 𝘍𝘰𝘯𝘥𝘪𝘴𝘵.
______________________________
𝗞𝗼𝗿𝗿𝗮𝗹𝗱𝗮𝗷𝗮 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee
𝘒𝘰𝘰𝘭𝘪𝘵𝘶𝘴 𝘵𝘰𝘪𝘮𝘶𝘣 𝘏𝘪𝘪𝘶𝘮𝘢𝘢 𝘗𝘈𝘛𝘌𝘌 𝘱𝘳𝘰𝘨𝘳𝘢𝘮𝘮𝘪 𝘳𝘢𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘳𝘢𝘩𝘢𝘴𝘵𝘢𝘵𝘶𝘥 𝘌𝘶𝘳𝘰𝘰𝘱𝘢 𝘙𝘦𝘨𝘪𝘰𝘯𝘢𝘢𝘭𝘢𝘳𝘦𝘯𝘨𝘶 𝘍𝘰𝘯𝘥𝘪𝘴𝘵.
Date
Wed, 17. May, 2023 - 10:00 - 16:30